Droam opent uitgiftebalie op luchthaven Schiphol

Uitgiftebalie zorgt voor betere service en kostenbesparing voor reizigers

31 MEI 2011, AMSTERDAM, NEDERLAND
Samenvatting
Vanaf 1 juni biedt Droam last-minute reizigers ook de mogelijkheid gebruik te maken van betaalbaar mobiel internet in het buitenland. Zij openen daartoe een uitgifte balie op luchthaven Schiphol. Droam speelt hiermee in op de grote vraag van haar last-minute klanten om het reserveringstraject te vergemakkelijken en een fysieke plek te hebben waar men Droam kan ophalen, betalen en retourneren. Ook reizigers naar Nederland en Europa besparen verzendkosten door de uitgiftebalie op Schiphol.

Droam op luchthaven Schiphol
Deze uitgiftebalie voorziet in de grote vraag naar efficiënte afhandeling van Droam. Last-minute beslissers en reizigers die regelmatig via luchthaven Schiphol vertrekken kunnen nu Droam ophalen en bij terugkomst weer achterlaten op luchthaven Schiphol. Tevens kunnen klanten de borg fysiek betalen bij deze balie.

Besparing voor reizigers naar Nederland en Europa
Reizigers uit het buitenland met als bestemming Nederland en Europa kunnen ook gebruik maken van de uitgiftebalie van Droam. Er wordt naast de kostenbesparing van mobiel internet op reis ook bezuinigd op de kosten van het versturen en retourneren van Droam.

Service Wings
Droam maakt gebruik van de balie van Service Wings in hal 2, tegenover balierijen 11 tot en met 13. Service Wings is onafhankelijk in haar dienstverlening en werkt inmiddels voor een groot aantal toonaangevende reisorganisaties en luchtvaartmaatschappijen in Nederland.

Wat is Droam, en hoe werkt het?
Het apparaatje, Droam genaamd, maakt een draadloze verbinding met het internet. Droam geeft dit signaal door als wifi-verbinding naar tot wel 5 apparaten. Denk hierbij aan een laptop, mobiele telefoon, gameconsole en tablet zoals de iPad. Droam wordt gebruikt naast de mobiele telefoon, het eigen nummer blijft dus bereikbaar. Kortom: Droam werkt heel eenvoudig en het maakt data roamen een stuk goedkoper.

Citaten
"‘Wij ontvangen dagelijks verzoeken van potentiele klanten die graag op zeer korte termijn van Droam gebruik willen maken. Wij willen deze klanten niet teleurstellen en zodoende openen wij deze uitgiftebalie op een van de belangrijkste en meest servicegerichte luchthavens van Europa; Schiphol.’ " Phillip Actor, oprichter van Droam:
  • Default avatar2

Barbara Barnes-Gravesteijn

Barbara Strozzilaan 201
    1083 HN Amsterdam
    +31-20-2402470
    +31-6-14946059
    barbara@droam.nl
Over Droam

Wat is Droam?
Droam biedt grenzeloos goedkoop mobiel internet in het buitenland. Zo voorkom je hoge data roaming kosten met onaangename telefoonrekeningen achteraf. Droam is te huur voor verblijf in het buitenland tijdens een vakantie of zakenreis om altijd online te kunnen zijn.

What is Droam?

Droam enables you to stay online at your foreign destination, at a fraction of the cost that you are accustomed to. Cheap mobile internet abroad, made possible by a combination of a MiFi that connects up to 5 smartphones, laptops or tablets, and a SIM card that provides data roaming at a truly affordable price. Droam does not use your own mobile phone, so switching SIM cards is not required. You can be reached on your own number, even when you’re online. Stay connected with Droam without worrying about the costs!